Często zadawane pytania

Jak dbać o akcesoria?

Zalecamy pranie ręczne, w gorącej wodzie z mydłem.
Pamiętaj, żeby taśmę szorować wzdłuż włókien!

Możesz również wyprać akcesoria w pralce w 30 stopniach z dodatkiem proszku lub płynu. Włóż akcesoria do poszewki – dzięki temu, okucia podczas prania nie będą się obijały o bęben pralki, minimalizując ryzyko uszkodzenia.

Czy farba na okuciach może się ścierać?

Dbając o swoje akcesoria minimalizujesz ryzyko uszkodzenia, jednak z czasem będą się ścierać – głównie od wewnętrznej strony. Zdecydowanie nie polecamy, aby okucia – karabińczyki szurały po asfalcie lub kostce brukowej. Jeśli uważasz, że może Ci to przeszkadzać, proponujemy wybór okuć Nikiel – srebrnych. Nie są one lakierowane, więc ich „żywotność” może okazać się lepsza.

Jak zwrócić zamówienie?

Jeśli zamówienie zostało odebrane, ale chcesz je zwrócić to jak najbardziej masz taką możliwość. Jeśli produkty nie noszą śladów użytkowania (np. nie są przetarte, zabrudzone, nie noszą na sobie zapachu psa) to wystarczy, że w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki wyślesz nam zwracany towar wraz z wypełnionym formularzem, dostępnym pod tym linkiem. Pamiętaj, że produkty personalizowane nie podlegają zwrotowi ani wymianie!

Ważne! Prosimy o nie wysyłanie towaru na czuja. Do każdego zwrotu/reklamacji podchodzimy indywidualnie. Wysłanie do nas paczki bez wcześniejszej informacji może skutkować jej nieodebraniem!

Smycz miejska, a smycz przepinana?

Smycze miejskie polecamy na spacery blisko domu, podczas załatwiania sprawunków, a przede wszystkim w miejskiej dżungli. Wszędzie tam, gdzie psiaki lepiej trzymać blisko. Dzięki nim łatwo zapanujesz nad dystansem, zapewniając psiemu kumplowi bezpieczeństwo na nowym terytorium. Smycze miejskie są też idealne do uczenia psów chodzenia blisko nogi.

Smycze przepinane oferują ogromną swobodę podczas spacerów. Możliwość ich regulacji pozwala na zdecydowanie, jak daleko pies może odbiec podczas spaceru. Krótsza przy podróży przez miasto, dłuższa na polanie lub w lesie. Polecamy tę opcję dla właścicieli ceniących sobie elastyczność i możliwość szybkiego dostosowania się do sytuacji.

Podałem/am zły adres, co robić?

Naszym przewoźnikiem jest firma InPost, która oferuje przekierowanie przesyłki kurierskiej również w aplikacji InPost Mobile.

Jeśli paczka nie została nadana – napisz do nas!
Kontakt@hauki.pl

Czy mogę zmienić zamówione produkty lub nich zrezygnować?

Jeśli zamówienie nie zostało przekazane do realizacji, można je anulować – napisz do nas na kontakt@hauki.pl podając numer zamówienia, imię i nazwisko.

Natomiast wprowadzenie zmian nie jest możliwe. Jeśli zamówienie nie zostało przekazane do realizacji, w tym wypadku prosimy o anulowanie zamówienia i złożenia nowego.

Adresówka ma rysę

Adresówki nie są niezniszczalne, mogą pojawić się na nich rysy uzależnione od użytkowania, z czasem mogą stać się jaśniejsze – nie jest to wadą produktu, gdyż wszystkie są rękodziełem, nie masową produkcją

Czy mogę wyprać szarpak?

Jasne! Polecamy delikatne pranie w 30 stopniach lub ręczne mycie. Aby wysuszony szarpak wrócił do swojej pierwotnej puchatości, można przeczesać go zwykłą szczotką 🙂

Akcesoria Hauki, a woda morska

Okucia żółte, turkusowe, fioletowe, czerwone i czarne nie lubią się z wodą, a przede wszystkim morską! To samo tyczy się okuć z różowego złota, złota oraz niklowanych – srebrnych.

Mam sklep zoologiczny - współpraca

Chętnie podejmujemy się nowych współprac! Zapraszamy do kontaktu
kontakt@hauki.pl

Prowadzę hodowlę - współpraca, wyprawki

Zapraszamy do kontaktu mailowego kontakt@hauki.pl – z chęcią przygotujemy wyprawki dla maluchów!

Czym jest półkole Easy Walk w szelkach?

Jest to dodatkowe półkole umieszczone na przodzie szelek, pod szyją psa – pomocne w nauce chodzenia przy nodze 🙂

Czy można zwrócić produkt personalizowany?

Nie, produkty personalizowane nie podlegają zwrotowi.

Jak użyć kodu rabatowego?

Aby wpisać kod rabatowy, trzeba przejść do koszyka – w nim znajduje się pole do wpisania i zatwierdzenia kodu.

Chcę adresówkę bez numeru telefonu

Jeśli chcesz adresówkę bez numeru telefonu, wystarczy, że zostawisz pole puste. Niemniej zalecamy podać swój numer w razie gdyby pupil miał zamiar (tfu tfu) się zgubić.

Napisałem/am imię psa z dużych/małych liter - co teraz?

Nie martw się! Ostatecznie i tak wszystkie imiona czworonogów zmieniamy na: pierwsza litera wielka, reszta mała!

Moja adresówka różni się od tej ze zdjęcia

Wszystkie akcesoria Hauki są rękodziełem, trzeba mieć zatem świadomość, że nie da się odwzorować dwóch identycznych adresówek.

Czy bąbelek powietrza w adresówce jest wadą?

Czasami w adresówce można dostrzec mikro bąbelek powietrza – nie jest to wadą produktu, gdyż wszystkie są rękodziełem, a nie masową produkcją. Wszystko jest uzależnione od ułożenia się żywicy.

Reklamacja adresówki

Adresówki są produktem personalizowanym, zatem nie podlegają one reklamacji.

Jak zmierzyć psa?

Pod każdym produktem opisaliśmy w jaki sposób zmierzyć psiaka. Jeśli nie posiadasz miarki krawieckiej, możesz użyć zwykłej nici czy sznurka, a wymiary przenieść na linijkę

Mam inne pytanie / Chcę się skontaktować

Napisz do nas na Facebooku, Instagramie lub wyślij maila – kontakt@hauki.pl

Kontakt będzie zdecydowanie prostszy, szybszy i dokładniejszy
Postaramy się odpowiedzieć na wszystkie pytania oraz jeśli jest taka potrzeba – doradzić w wyborze akcesoriów dla Twojego zwierzaka

Gwarancja/reklamacja czyli co zrobić w razie usterki

Na nasze produkty udzielamy 2-letniej gwarancji. Jeśli Twój produkt doznał niewynikających z niewłaściwego użytkowania uszkodzeń skontaktuj się z nami na kontakt@hauki.pl lub za pomocą formularza kontaktowego. Chętnie przeprowadzimy Cię przez proces reklamacyjny produktu.

Ważne! Prosimy o nie wysyłanie towaru na czuja. Do każdego zwrotu/reklamacji podchodzimy indywidualnie. Wysłanie do nas paczki bez wcześniejszej informacji może skutkować jej nieodebraniem!

Inne pytania? Napisz do nas

kontakt@hauki.pl
0